Contract met Aegon Schade service

Morgen 1 november gaan ruim 500 schadeherstelbedrijven van start in het nieuwe schadeherstelnetwerk Aegon Schade Service. Tijdens bijeenkomsten de afgelopen dagen zijn er zowel door Aegon als ABZ presentaties gegeven over de werkwijze van Aegon Schade Service. “Met dit netwerk willen we ons onderscheiden met een herkenbare Aegon service”, aldus Sitske Mauritsz, Directeur Aegon Schadeverzekering NV. “Hierbij hebben we samen met de schadeherstelnetwerken rechtstreeks contact met onze klanten. De positieve reacties van de reparateurs de afgelopen dagen geven mij heel veel energie en vertrouwen in een mooie samenwerking.”

Aegon stelt dat binnen het Aegon Schade Service het schadeherstelbedrijf en Aegon er alles aan doen om de klant zo goed mogelijk te helpen bij de afwikkeling van de schade. De samenwerking is transparant en heeft als doel de schadelast te beheersen. Het schadeherstelproces moet op alle vlakken kwalitatief hoog zijn. Van schadeherstel tot en met halen en brengen van de klant. De kwaliteit van de samenwerking wordt beoordeeld op de criteria ‘beleving van de klant’, ‘technische reparatie’ en ‘gemiddelde schadelast’. Er komt een postcode zoektool om de “beste reparateur” in de regio te zoeken. Aegon geeft een vergoeding voor de inzet van vervangend vervoer en haal- & brengservice en een vergoeding voor afhandeling total loss schades.